Syyspäivät Kalajoella

27.7.2023

Jytyn syyspäivät Kalajoella ovat tulossa taas pitkästä aikaa 8.-10.9.!

Jyty Lounais-Lappi ry on päättänyt tukea jäsenien osallistumista 95€/osallistuja.
Varsinainen osallistumismaksu syyspäiville on 30 euroa, mutta tämän lisäksi maksetaan vapaavalintaisista ruokailuista, iltajuhlasta ja yritysten tarjoamista aktiviteeteista. Majoituksen jokainen osallistuja varaa ja maksaa erikseen Kalajoki Keskusvaraamon kautta.
Tapahtuma on avoin kaikille jytyläisille ja heidän perheenjäsenilleen.
Majoituksesta ja muista kuluista osallistuja vastaa itse.
Kimppakyytien järjestäminen on mahdollista, jos osallistujia saadaan täältä lähtemään. 
Majoitukset ja aktiviteetit kaikilta osin sijoittuvat pienelle alueelle Hiekkasärkkien maastossa ja liikkuminen ihan kävellen on helppoa.

Saapuminen:

Junalla voit saapua Ylivieskaan (40 km) tai Kokkolaan (60 km) päähän.
Jyty Kalajoki ry:stä ovat ilmoittaneet, että tarvittaessa järjestävät kuljetuksen Kokkolasta junalta kohteeseen perjantaina ja sitten paluukuljetuksen sunnuntaina. Perjantaina tämä haku olisi ehkä iltapäivällä tai sen mukaan millä junalla väkeä tulee. Kuljetus voi olla myös Ylivieskasta johon olisi kätevämpi tulla junalla myös pohjoisesta. Jyty Kalajoki ry toteuttaa näitä sen mukaan, mitä osallistujia näihin on, jotta väki saadaan perille kohteeseen. Tästä lisäinfoa hanna.nikupaavo@jytyhallinto.fi
Omalla autolla kulkeminen myös mahdollista.
Parkkipaikkoja alueella on runsaasti ja ne eivät ole maksullisia.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen syyspäiville tapahtuu 31.7. mennessä Jyty Kalajoki ry:n sähköisellä ilmoittautumislomakkeella. (Ilmoittautumislinkki löytyy syyspäivien info sivuilta.)
Ilmoitathan myös sähköpostilla osoitteeseen info.jytylounaislappi@gmail.com , jos olet osallistumassa ja ketä on lähdössä, mahdollisten yhteiskyytien järjestämistä varten.

Ilmoittautumisaikaa on 31.7. asti!

Jyty kalajoki ry:n nettisivuilta löytyy tietoa tapahtumasta, ohjelmasta ja aikataulusta sekä hinnat ja ilmoittautumislomake.
Samoin löytyy linkit ja yhteystiedot majoitusvarauksiin sekä oheisohjelmiin.

Tekemistä ja mukavaa seuraa siellä riittää, joten tervetuloa yksin, kaksin
tai perheen kanssa!